.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران 11 مشاور ايثارگر دارد

مدير كل بنياد شهيد استان مازندران از وجود 11 مشاور جانباز و ايثارگر براي استاندار مازندران خبر داد.

به‌گزارش فارس ، حميدعلي صميمي شنبه‌شب در مراسم تجليل از جانبازان و آزادگان شهرستان نوشهر با اشاره به اينكه شناخت كافي به مسائل مربوط به ايثارگران، جانبازان و خانواده‌هاي شهدا از اولويت‌هاي هميشگي بنياد است، افزود: براي اين كار استفاده از شبكه اجتماعي يا همان معتمدان معين به‌عنوان مشاوران فرماندار شهرستان‌ها يكي از برنامه‌هاي بنياد شهيد است،كه از اين تعداد افراد معتمد مشاوراني براي استاندار در نظر گرفته شود.
وي اظهار داشت: اين مشاوران در سطح كشور با گردهمايي و ايجاد مجلس مخصوص مسائل مربوط به ايثارگران را به‌بحث و بررسي گذاشته و به دولت ارائه مي‌دهند.
صميمي‌ خاطر نشان كرد: مجلس ايثارگران در ابتداي مسير به‌مدت دو سال براي تنظيم اساسنامه، آيين‌نامه و برنامه‌هاي اين مجلس آغاز به‌كار كرده است و در ارتباط با دولت، مجلس و كميسيون‌هاي تخصصي ساز وكارها را آماده كرده و در دوره بعد به‌صورت چهار ساله راي گيري مي‌شود.
وي ادامه داد: برنامه‌هايي در بخش‌هاي درماني در نظر گرفته شده است و سعي شده تا موانع بيمه‌اي شاغلان نيز برطرف شود.
وي همچنين از پرداخت معوقات ايثارگران در سال‌جاري خبر داد و بيان داشت: در بودجه سال 89 پرداخت اين معوقات به‌تصويب رسيده است.
صميمي تصريح كرد: قانون جامع ايثارگران در دست تدوين و اصلاح است، تا از وجود قوانين مختلف و ناهماهنگ جلوگيري شود.
وي‌ خاطرنشان كرد: فرزندان ايثارگر نيز بايد از شرايطي بهره‌مند شوند تا تحصيلات عاليه داشته باشند تا از اين بين بتوانند از سهميه‌هاي مصوب شده بهره‌مند شوند.
مدير كل بنياد شهيد مازندران همچنين به نقش والاي خانواده‌هاي جانبازان به‌ويژه همسران جانبازان اشاره كرد و افزود: اين عزيزان با تحمل سختي‌هاي بسياري كه مختص جانبازان و ايثارگران است نمونه بارزي از صبر هستند و كسي را توان تقدير از آنان نيست.
وي در پايان به نقش ارزنده جانبازان اشاره كرد و گفت:جانبازان در كنار شهدا براي حفظ اين آب و خاك از جان مايه گذاشتند و امروز نيز در عرصه ديگري به نام جنگ نرم حضوري فعال دارند تا كشور را در مورد هجمه‌هاي اقتصادي،سياسي،فرهنگ و اجتماعي دشمنان بيمه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.